Az AKCENTA elvégzi ügyfelei számára a kínált termékek alkalmassági tesztjét. E követelmények teljesítése érdekében hamarosan új befektetési kérdőívekkel keressük meg Önt. A cél a tájékozottság növelése a befektetési szolgáltatások lehetséges kockázatai tekintetében, különösen a lakossági ügyfelek között, így biztosítva magasabb szintű védelmüket.
Az AKCENTA szabályokat fektetett le, amelyek célja, hogy az ügyfél minden egyes utasítása a legjobb feltételekkel kerüljön végrehajtásra, továbbá, hogy állandóan biztosított legyen az utasítások végrehajtása, valóban a legjobb feltételek mellett, becsületesen, tisztességesen, professzionálisan és az ügyfél érdekét szem előtt tartva.
Az AKCENTA tájékoztatja ügyfeleit portfóliójuk teljesítőképességéről. Különösen akkor, ha a portfólió valós piaci értéke saját értékéhez képest 10%-ot, illetve 20%-ot, 30%-ot, stb. esik, ebben az esetben az ügyfél tájékoztatást kap a portfólió értékének ilyen változásáról, minden esetben legkésőbb az érintett munkanap végéig.
Az AKCENTA szabályokat és mechanizmusokat állított fel, hogy megelőzze az összeférhetetlenséget. Az összeférhetetlenség megelőzése érdekében az AKCENTA megfelelő szervezeti struktúrát épített ki ellenőrzési mechanizmusokkal együtt, amelyek biztosítják az összeegyeztethetetlen szerepek elkülönítését és garantálják az összeférhetetlenség elkerülését.
Az ügyfélnek a beruházási szolgáltatásért vagy a kiegészítő szolgáltatásokért számlázott összes közlendő költség és kapcsolódó illeték az EU 2017/565 számú Határozatának II. Melléklete alapján került meghatározásra. Az ügyfél kérésére AKCENTA ezen információkat a konkrét ügylet megkötése előtt közli (a költségek és díjak tényleges összege), majd ezt követően tételesen az „Információk/A MiFiD értelmében kötelezően közlendő információk” mappában bocsátja rendelkezésre, tételesen lebontva, az OLB keretében.